.

המרכז לשיווק אכפתי מזמין אותך לקורס מכירות
מותאם למטפלים, מאמנים ויועצים:

"עוצמת המכירה הרכה"
מכירות רכות ואכפתיות למטפלים, מאמנים ויועצים לפי גישת השיווק האכפתי

בואו ללמוד איך למלא את היומן בלקוחות ברוך ובערכיות

בלי לדחוף, ללחוץ, להפעיל מניפולציות או להתכווץ...

מה הסיפור עם מכירות?

יש סיבה לזה שאנשים מחוברים לשליחות פשוט לא סובלים לשמוע את המילה הזו. 
היא מרגישה כל כך לא שייכת לציר הערכים,

עד שמבינים כמה דברים מהותיים:

נתחיל בזה שמקצועית ידוע לך מה יש לך מה לתת!

ברור לך שאם הלקוח כבר יושב בקליניקה או בשיחת ייעוץ
החיים שלו יכולים להראות אחרת.

אבל...הבעיה לרוב נמצאת בשיחת המכירה שלפני. עוד לפני שעבר בדלת

מתבזבזות לך שעות על גבי שעות בהסברים

ופעם אחר פעם שומעים "אני אחשוב על זה" או "יקר לי" וזה ממש, ממש מכווץ

ואז.... אתם מוצאים את עצמכם מורידים במחיר, עושים הנחות רק כדי שהלקוח יטעם ממה
שיש לכם לתת .

זה ממש כאילו שככל שיש יותר השתדלות מצדך, מגיעות תוצאות הפוכות.

זה לא חייב להיות ככה!

מי שלמדו מכירות רכות בגישת השיווק האכפתי מספרים:

רונית פרבר ארצי , יעוץ עסקי למטפלים

הגעתי ללמוד מכירות בשיטת השיווק האכפתי כי לא משנה כמה מכירות שלמדתי עד היום, (למדתי הרבה קורסים של מכירות גם בארץ וגם ממנטורים בחו"ל),

עדיין הרגשתי לא נוח עם מכירות.

הרגשתי שזה לא מספיק טבעי לי.


הקורס של השיווק אכפתי מאפשר לי להיות יותר טבעית, להתחבר לערכים שלי
ולמכור מתוך היכולת להוביל את הצד השני להבנה שהוא זקוק לשירותים שלי בלי להרגיש שאני צריכה לשכנע אותו.
תודה רבה על העברת הנושא המכירות באופן כל כך אמיתי ,
עם כנות אמיתית וחשיבה על הצד השני ועם התועלת שלו מבלי הפעלת "מניפולציות" ומבלי להביא אותו לרכישה מתוך אילוץ.

אוסי זהר, מאמנת ילדים ונוער עם קשיים בקשב וריכוז

למדתי לתת מענה לצרכים המדויקים של הלקוח ולאפשר לו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורו.
אין דחיפות , אין מניפולציות.

מכירה בעבר היתה אגרסיבית בחוויה.
מנקודת מבטי זאת לא מכירה אלא:

הקשבה הדדית, מקום פתוח, מאפשר לבחירה. זאת מכירה בתדר שפע
תודה לכם עליכם, על הגישה, על הרגישות , על האכפתיות

אני רוצה לשתף אתכם שיש דרך אחרת שבה אתם יכולים להציע את השירות שלכם
מבלי להרגיש אגרסיבים או מניפולטיבים,
דרך ש:
  • תחסוך שלכם הסברים ארוכים ומיגעים שלא יוצרים תוצאות
  • תגלה לכם איך לזהות את הלקוחות הסופר מדוייקים בשבילכם והם - יזהו את המתנה שלכם בבהירות
  • תהפוך את שיחות המכירה שלכם למקום כיפי שיש בו הנאה הקשבה ודיאלוג מפרה
כך שלא תרגישו שאתם "מוכרים" או "דוחפים" או משכנעים 

דרך שבעקבותיה:
יותר מתעניינים יצטרפו -
לקליניקה ולסדנאות שלכם
בפשטות בלי הרבה מאמץ
ומתוך חיבור למי שאתם

אביטל חיים, להתחיל מבפנים - מדריכה התפתחותית ויועצת שינה

רציתי לשפר את התהליכים אצלי בעסק ולהגדיל את המכירות.
בחרתי דווקא בגישת השיווק האכפתי בגלל שרק אצלם רואים את הלקוח ואת טובתו
ולא מרגישים שאנחנו באות "לדחוף לו" רק בשביל למכור
.
מדובר בחשיבה שונה ונכונה לנו ב בפנים שלנו,
שהופכת את המכירה להרבה יותר נעימה גם למוכר וגם ללקוח העתידי.
בקורס הדיגיטלי החלוקה לפרקים עושה סדר.

"עצמת המכירה הרכה" הוא קורס שיצרתי מהשטח.
תוך זיקוק של 10 שנות טיפול יעוץ ואימון,
ונסיון מצטבר של מאות שיחות טלפון שהובילו ללקוחות מדוייקים ומחויבים שהפכו לסיפורי הצלחה.

אני זוכרת את תחילת הדרך שלי.

הייתי מפרסמת בכל מקום אפשרי, אנשים היו פונים, תלמידים היו שולחים חברים
ואני הייתי מבלה המון זמן בטלפון בלהסביר על הקורס או על הטיפול או על הסדנה
ורוב התשובות היו:

אני אחשוב על זה" או "יקר לי"
(מחירי הסדנאות והטיפולים שלי יותר מהכפילו את עצמם אחר כך, ולא שמעתי את זה יותר!)

מי שהאיר את עיני לבעיה היה אבא שלי.

הוא אמר לי: "את מתישה אותם עם הסברים"

כמובן שהתכווצתי ממש והבנתי שאני צריכה ללמוד למכור בטלפון.

עצם המחשבה על זה שאני "אמכור" גרמה לי להרגיש ממש רע.

כל חומרי הלימוד שנתקלתי בהם, הספרים, הקורסים,

כולם היו כל כך אגרסיבים עם מילים שלא שייכות לעולם שלי בכלל כמו "סגירות" ו "התנגדויות" ו "לשכנע"

לא התחברתי לשום דבר מזה ועדיין הייתי בבעיה.

בשלב מסויים נתקלתי במושג "מכירות רכות" ולמדתי דרך מעולה,

מותאמת למטפלים ומאמנים והתמסרתי.

זה היה מדהים!!!!

כמעט כל מי שהתקשרו הפכו ללקוחות שלי מייד.

השיחות לא ארכו יותר מחצי שעה

הלקוחות היו סופר מדוייקים והיה ממש כיף איתם

ואני?

לא הרגשתי בכלל שאני מוכרת.

דיברתי עם אנשים, הקשבתי להם, התחברנו ופשוט נהנתי

ו.....

אנשים הצטרפו - לקליניקה ולסדנאות. 

איך אפשר לדעת אם זה יכול לקרות גם בעסק שלך?

אם כבר "השתפשפת" בשיחות מכירה רגילות, ונמאס לך מאסטרטגיות של שדה קרב כמו טיפול בהתנגדויות ושכנוע ומכל מיני מניפולציות סמויות ותחמנות. 

אם יש לכם כבר פניות (בהודעות, הפניות מפה לאוזן או מערוצי שיווק אחרים) ויש לך תחושה מיגעת ומכווצת לפני ואחרי השיחות - עד כדי הימנעות משיחות בכלל ואיבוד מתעניינים והכנסות.


אם השקעת שעות בלהסביר ועדיין התשובה היא: "אחזור אליך" "אחשוב על זה" או "יקר לי" ונותרת בחוסר אונים מול זה.

תהליך הפיכת מתעניין ללקוח שיבנה לך בקורס,
יאפשר לך להוביל אנשים לעסק שלך בבטחון מלא,
ומתוך התרחבות
כי הוא ישקף את החוזקות והערכים שלך כאדם,
לפני הכל!

מה מחכה לך בקורס?

הקורס בנוי במתכונת שמותאמת ללימוד עצמאי וכולל:

הדרכות וידאו קצרות, מעשיות וממוקדות שמסבירות גם את ההגיון מאחורי התהליך וגם את הדרך המדוייקת להתאמה לעסק שלך.

דפי עבודה לכל שלב שיעזרו לך ליישם בקלות את הנלמד בשיעור.

מה יקרה בעסק שלך כ"עצמת המכירה הרכה" תהפוך לחלק ממנו?

יהיה לך ברור איך להתמלא בבטחון לפני שיחות עם מתעניינים ואיך לשחרר את הכיווץ וההימנעות שכבר "התרגלו" להגיע

המתעניינים יחוו את הבטחון וההובלה שלך ויוכלו לסמוך ולהתמסר יותר בקלות לתהליך

יווצר חיבור עמוק ואמתי כבר מההתחלה וכבר בשיחה יהיו איכויות של השירות המעולה שלך

המתעניינים ירגישו שהם במקום הנכון באמת ויהיו להם פחות התלבטויות.

כזה זה קורה בשיחה - זה בלתי נמנע ש:

יותר מתעניינים יהפכו ללקוחות

תוכן הקורס:

פרק 1: מכירות אכפתיות מ א'-ת' 

אנשים אינטלגנטים לא אוהבים תבניות "העתק הדבק".
חשוב להם להבין את ההגיון והרקע שעומד מאחורי תהליכים. 
כך הם יכולים להתאים את הידע, לעצמם, לעסק, לאישיות ולערכים בצורה אישית ומדויקת.

בפרק הזה נלמד:

  • מה היתרונות של יצירת מערך שיווק ומכירות בעסק (גם אם הוא של אדם אחד)
  • מה התנאים שצריכים להתקיים כדי שמתעניין יהפוך ללקוח?
  • נפגוש את 7 העקרונות של השיווק האכפתי ונראה איך הם באים לידי ביוטי במכירות רכות
  • נלמד על תודעת אלפא אכפתית (מנהיגות פעילה) ואיך היא באה לידי ביטוי במכירות רכות

הידע בפרק הזה יאפשר לך להחזיק לוגיקה ותמונה רחבה של הדברים,
ואז כשנצלול לפרטים בפרקים הבאים,
אפשר יהיה לעשות התאמה אישית.

פרק 2: בניית שאלון מכירה מותאם אישית

כל עסק הוא שונה ויחודי, וכל בעל.ת עסק מתבטאים אחרת. 

שימוש בשאלון מכירה, מוכן מראש, סטנדרטי וכללי נותן תוצאות בינוניות.
לכן, בפרק הזה,
נעבור על תהליך ההובלה שקורה בשיחת מכירה,
נבין את אבני הבנין שלו, נפגוש אפשרויות שונות ליישום 
עד שיהיה לך שאלון מכירה מותאם אישית לך ולעסק שלך!

פרק 3: מה זה "טיפול בהתנגדויות" ומה מחליף אותו בגישת השיווק האכפתי?

"טיפול בהתנגדויות" - אחד המושגים המכווצים בתוך גוף הידע של המכירות.
למה מכווצים? כי אנחנו שונאים ללחוץ, לדחוף, לשכנע ולהפעיל מניפולציות, ובטח ובטח לעשות את כל זה עם אדם שנמצא ב"התנגדות" 

בפרק הזה נצלול לעומק של התופעה הזו שנקראת "התנגדות", נבין מה היא באמת,

ונקבל כלים לגשת לאדם ממקום שירותי, אמפתי, פתוח ומתעניין ולא ממקום "מפרק התנגדויות"
כדי לעזור לו להגיע להחלטה הנכונה עבורו, באמת.

 

פרק 4: "פולו - אפ" איך לעקוב אחרי מתעניינים בלי "לרדוף" אחריהם?

לפעמים, אדם באמת צריך לחשוב, להתיעץ, לתת לדברים לשקוע  והוא מבקש מאיתנו לחזור אליו. 
כאן, מנגנון ההמנעות נכנס באמת להילוך גבוה, כי אחרי שהשקענו זמן, אנרגיה והקשבה הרבה יותר קשה לשמוע לא.
דבר נוסף הוא שאנחנו מפחדים להראות לחוצים מידי ואז לא יקנו מאיתנו.

בפרק הזה נלמד את העקרונות התודעתיים והמעשיים של תהליך פולו אפ אכפתי -
כזה שבאמת מאפשר לאדם מרחב לחשיבה, נותן לו מענה על שאלות המשך,
ונשאר במרכז שלו, בלי ללחוץ או להילחץ בשום שלב מהדרך.  

פרק 5: פתרונות טכנולוגיים למעקב פשוט אחרי מתעניינים בעסק

אחת הסיבות שכסף "נופל על הרצפה" בעסק קטן, היא בלגאן. העסק עדיין לא יעול להרשות לעצמו תכנת CRM יקרה,

משתמשים בפתקים ומחברות, פרטים של אנשים נעלמים, שיחות פולו אפ נשכחות, ולקוחות שכבר רצו לקבל מאיתנו שירות "מתקררים".

בפרק הזה אתן הדרכה על כלי חינמי, שאפשר להשתמש בו גם מהטלפון הנייד,
ששינה את התמונה עבורי כמטפלת ומאמנת,
שאני כל כך אוהבת אותו ולכן עדיין משתמשת בו במרכז.
כך שכבר עכשיו, ללא עלות נוספת,
תוכל להיות לך מערכת מעקב אחרי מתעניינים ולקוחות, ושום מאמץ שהשקעת לא יתבזבז.

אז מה ההשקעה שלך בלהפוך יותר מתעניינים ללקוחות משלמים?

כמה שיחות בשבוע מסתיימות ב "יקר לי" או ב"אני אחשוב על זה"? 

כמה זה שווה לך, אם רק אחת מהן, תסתיים בלקוח או לקוחה חדשה? 

אם זה כן, לסדרת אימונים, טיפולים או יעוצים בסיסית (12 פגישות) 
מדובר בהגדלת הכנסות של מינימום 3000 ש"ח, משיחת טלפון אחת, שהתנהלה נכון.
ומה אם בכל שבוע, רק שיחה אחת נוספת מהשיחות ה"אבודות" תהפוך ללקוח,
איך זה ישפיע על ההכנסות שלך החודש, השנה? 

אנחנו רוצים שהשימוש בידע הזה יחזיר את עצמו בעסק שלך מייד ולכן תמחרנו אותו (למרות שוויו),
בעלות פחותה מזו של חבילת אימונים בסיסית: 

2400 ש"ח

עלותו המלאה של הקורס:

185 ש"ח X 10 תשלומים (1850 ש"ח)

למשתתפי הסדנה בלבד - עד מועד תחילת הסדנה בשני בבוקר:

245ש"ח X 4 תשלומים (980 ש"ח) 

כך שלא תהיה לך התלבטות כלל
וה"כן" יתחיל להגיע יותר בקלות בשיחות עם מתעניינים

ואם כל הטוב הזה לא מספיק לך, אלו הבונוסים שמחכים לך:

ההדרכה: "לגדול נכון" 

הדרכה בת שעה שמפרטת (מנסיון מצטבר)
את הדברים שעוזרים לעסק ליצור יסודות חזקים,
שנושאים אותו לאורך שנים, ועוזרים לגדול בצורה עקבית ומתמשכת 

שווי ההדרכה 280 ש"ח

חבילת הדרכות: "ליצור מוצרי מתנה שממירים"

כמה מאיתנו השקיעו זמן מאמץ ואנרגיה ביצירת מוצר מתנה שלא הניב רווחים?

הדרכות של אריאל, דקל ומלווי המרכז שחושפות טעויות והצלחות ביצירת מוצרי מתנה.

טעויות שעלו הון בזמן, מאמץ וכסף אבוד והצלחות שיצרו זרימה של לקוחות והכנסות

שווי ההדרכות 580 ש"ח

בונוס 3: תבנית מוכנה למערכת ניהול מעקב אחרי מתעניינים

התבנית האישית שהשתמשתי בה כמטפלת ומאמנת ושאני עדיין משתמשת בה במרכז, למערכת ניהול הלקוחות והמתעניינים, כך שיהיה אפשרי עבורך, לשכפל, ולהתחיל להשתמש מיד, למקסם את הפני8ות שנכנסות אליך ולחסוך בזמן לימוד של המערכת.
התבנית מגיעה עם הדרכת וידאו קצרה וממוקדת, של איך להשתמש בה.

 שווי הבונוס: 350 ש"ח

שווי הבונוסים: 1110 ש"ח

והאחריות שלנו? 

אחריות מעשית של 7 ימים: 

על פי חוק, אין החזר על מוצרים דיגיטליים, ועם זאת, בגלל הבטחון שלנו בתועלת של המוצר שלנו אנו נותנים לך אחריות יישומית.

הקורס בנוי כך, שניתן ללמוד אותו בבינג' ולהכניס את הכלים שיש בו לעסק תוך יום - יומיים. 
ולכן, למי מכם.ן שיעשו את כל המשימות ויישמו את הידע לפחות בשיחה אחת, ועדיין ירגישו שלא קיבלו תמורה לכספם, ניתן החזר מלא ללא שאלות, תוך 7 ימים קלנדרים. 

האחריות מותנית במשלוח של כל דפי העבודה, והקלטה של שיחה אחת (אמיתית) עם מתעניין.ת שבה יישמת את הידע.

למה? 
כי אנחנו מעוניינים לעזור לאנשים שעוזרים לעצמם. זה קורס סופר מעשי, ואנחנו רוצים שתשתמש בו כדי להגדיל את העסק שלך
ולא שיצבור אבק דיגיטלי במחשב שלך. 

מי אתם, המרכז לשיווק אכפתי? 

הגוף המוביל בארץ לייעוץ עסקי בגישת השיווק האכפתי שפותחה על ידי אריאל אורבוך, מעניק ליווי עסקי לבעלי עסקים בארץ ובעולם בגישה מרעננת שמותאמת במיוחד למטפלים, מאמנים, יועצים ומדריכים.

המרכז, בניהולה של דקל שגיא, יצר לראשונה בישראל ייעוץ עסקי אישי באחריות מעשית בכדי לאפשר לכל בעל עסק לבדוק את התאמתו לשיטה ולליווי.

במסגרת המרכז, בנוסף לליווי הצמוד מיועץ עסקי מנוסה, בעל העסק מקבל מענה ממלווה טכני בכדי לאפשר התמודדות עם אתגרים טכנולוגיים, בעל העסק מצורף לקהילת המרכז המונה את שאר בעלי העסקים המקבלים ליווי וגישה למאגר עצום של הדרכות וקורסים דיגטליים בנושאים עסקיים רבים.

המטרה שלנו? 

להפוך את העסק שלך מעסק שמתנהל מפרוייקט לפרוייקט, חווה עליות וירידות בהכנסות,
לעסק שיש בו תהליכים שיווקיים חכמים, רוחיים ומוצלחים המתנהלים בצורה נכונה.
לאחר שליווינו עשרות בעלי עסקים להצלחה ולקפיצות דרך משמעותיות בעסק שלהם,
מבלי שיצטרכו למכור את עצמם או את הערכים שלהם.
זיהינו שרוב בעלי העסקים בארץ, מעולים בתחומם, ויש להם מתנה אמיתית לתת לאחרים, מתנה שמחוללת שינוי עמוק ומשמעותי אצל אחרים.
עם זאת, הם חסרים מיומנויות של ניהול ופיתוח מתמשך של עסק שצומח שוב ושוב לשלב הבא.
החוסר הזה יוצר תסכול גדול ותחושה של חוסר הלימה בין ההשקעה בעסק לתמורה הכלכלית שמגיעה ממנו.

דבורה עידן הורות כריזמטית 

הקורס שונה מגישות אחרות שלמדתי בזה שהצלחתי להישאר אותנטית ולא להיות ממוקדת “סגירה” אלה ממקום של לתת ערך- ולהעלות את הצורך של הלקוח לרצות להתקדם ולהתפתח - לטווח ארוך.

העקרונות מאוד מדברים אלי-
חשוב להוביל את הלקוח לקראת ההתפתחות והצמיחה שלו ולחבר אותו לרצונות שלו להיפתח

אני ממליצה בחום על הקורס - זו דרך שיכולה לשפר את הרצון למכור ולהגדיל את הפרנסה בלי לדחוף!! בלי להכריח אלא מתוך אנרגיה אוהבת ותורמת.

תודה רבה

עינת ליבי, עשייה מקול הלב - אוטומציה ובוטים חכמים שמביאים ערך מקסימלי ללקוח

אני מרגישה שזו מכירה נעימה ומתאימה יותר לערכים שלי בעסק ובחיים.
הרבה יותר פשוט וטבעי מאשר מלא שלבים שצריך לזכור.
אני אוהבת את השוני כי הוא מתחבר למי שאני ומתחבר יותר לתפיסה של הכלה ולאנרגיה נשית.
ממליצה בחום ללמוד מכירות בגישת השיווק האכפתי.

מכירות שמאפשרות להתחבר לצרכים האמיתיים של הלקוחות להקפיד באמת.
מכירות מתבצעות בפשטות שמאפשרת לשלב את ערכי העסק לייצר תיאום ציפיות ובהירות ומערכת יחסים ארוכת טווח עם כל מי שיהפוך ללקוח.
היה נפלא, תודה על הערך הרבה והנתינה מהלב.

מאלי קאליש, מורה ומטפלת בתטא הילינג

לא הייתי קונה ממי שניסה למכור לי סדנאות ותהליכים בדרך לא נעימה.

פגשתי את זה בכמה מקומות והיה לי קשה עם המכירה מהסוג הזה.
בשיווק אכפתי העקרונות מבוססים על דרך שתואמת לערכים שלי,

תהליך יצירת האמון הוא הכי חשוב בעיני.

פשוט קיבלתי המון ידע ותהליך יישומי. ללמוד ולדעת זה מעולה אבל לעשות זה הדבר שעשה לי שינוי!

אם הגעת עד לכאן ויש לך שאלות, אפשר להשאיר פרטים ונחזור אליך 

שם מלא
כתובת אימייל
טלפון

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.