.
המרכז לשיווק אכפתי מגיש:
"תכנית הפעולה"

כי לפעמים כל מה שדרוש לך זו פשוט תכנית טובה שמותאמת לעסק שלך,

שתעשה לך סדר ואשכרה תביא לך תוצאות

(במיוחד אם עבודה קשה זה לא משהו שמפחיד אותך)

גם אצלך זה נראה שבכל יום צריך להתחיל מחדש?

לחשוב "מה אני אפרסם היום...

אולי פעילות חדשה בקבוצת פייסבוק? 

אולי קמפיין מיילים?

לעשות סרטון?

אולי בכלל הגיע הזמן ללמוד וובינרים או בוטים או משהו חדש אחר?" 

 

אז יש לנו אמת קצת בוטה לספר לך (נא לא להעלב)-  

אין לך באמת שיווק בעסק

יש לך שיטה שמבוססת על ניחושים והחזקת אצבעות בתקווה שמשהו יתפוס ויצליח.

 

אבל היי, זה לא חייב להיות ככה!

לעסק שלך מגיע תהליך שיווק יעיל, מסודר, שכיף ונעים לך להשתמש בו,

ושמביא תוצאות וצמיחה בתכל'ס.

מה שבטוח זה שאם לא יהיה לך מהנה ורווחי לשווק את העסק שלך, זה פשוט לא יקרה...

אז ככה:

ברגע זה ממש, בזמן קריאת השורות האלה,

יש אנשים שם בחוץ שמחכים למתנה המיוחדת שלך

למדת כל כך הרבה קורסים, סדנאות ומה לא,

הגיע הזמן לאסוף את הכל יחד

לתכנית שמותאמת אליך שאשכרה תביא לך זרימה קבועה

של מתעניינים ולקוחות ותאפשר להשפעה שלך

לבוא לידי ביטוי מלא

אז הנה מה שהכנו בדיוק לעסקים כמוך:

1. שאלון ואבחון מעמיקים: 

שלב ראשון - תהליך אבחון מדוייק לעסק שלך.
האבחון מתוכנן לזהות הנקודה שבה העסק שלך נמצא, מבחינת: חוזקות, אתגרים, צווראי בקבוק, ואפקטיביות של רכיבים ותהליכים במערך השיווק שלך.

כל זה, כדי להתאים את הנדרש עבורך ליצירת השלב הבא בעסק שלך.
האבחון ישלח אליך מייד לאחר ההרשמה, ולאחר המילוי שלו, יעבור ניתוח על ידי יועצי המרכז, כהכנה לשיחת עומק.

2. שיחת עומק לניתוח האתגרים בעסק:

שלב שני - ביחד אתך, ננתח את מבנה העסק, החוזקות שלך ואת האתגרים כדי לקבל תמונה מדוייקת יותר.

נעבור ביחד על כל הנתונים שיאספו באבחון ונרד לעומקם של האתגרים, החוזקות וצווארי הבקבוק כדי שתכנית הפעולה שנבנה תהיה מותאמת לך ולעסק שלך באופן אישי ויהיה אפשרי עבורך ליישם אותה בהצלחה.

3. תכנית פעולה ברורה:

שלב שלישי - בניית תכנית פעולה.
מתוך מה שיעלה באבחון ובשיחה, נזהה את הפעולות הקריטיות שאם יישומו בעסק שלך, הן יאפשרו לך להגיע ליותר אנשים, להרוויח יותר ולהשפיע יותר לאורך זמן.

נניח את הפעולות הללו על ציר זמן ונגזור אחורה לתחנות ביניים

כך שיהיה לך מאוד ברור מה צריך לעשות כדי לקחת את העסק שלך לשלב הבא.

מה אחר כך?

אפשר לבחור האם להוציא את התכנית לפועל בעצמך (ויש הרבה שיכולים ויכולות)

או

להיעזר בנו ללוות אותך בהמשך הדרך

אז
אם כבר ברור לך שכמו שמאמן בונה תכנית אימון
ומטפל בונה תכנית טיפול,

אז כדי לבנות תכנית פעולה לעסק, צריך יועץ עסקי,

ואם נמאס לך להיות מושפע מכיווני הרוח והעליות והירידות שהיא מביאה איתה,

אנחנו מזמינים אותך לחשב מסלול מחדש 
בדרך שהיא

גם
המדוייקת ביותר עבורך
וגם
האפקטיבית ביותר להשגת המטרות שלך בעסק.

לקוחות המרכז מספרים:

"מחזור שלישי ברצף של התכנית הדיגיטלית שלי - סולדאאוט! בזכות תכנים מדוייקים ונכונים לי"

גליה יהודה - הבית לנטורופתיה

"28,000 ש"ח בחודש אחד מסדנאות חדשות שיצרתי ושיווקתי בקלות, בנוסף להכנסה הרגילה שלי!"

שירן אפרתי - הכשרת מיילדות ללידה טבעית

"סוף סוף הקמתי מאפס הרצאה שלי לקהל הרחב, ועניין השיווק והמכירה שהטריד אותי, פתאום הפך למשהו קליל ובעיקר לא מפחיד"

שיראל שמאי - מרצה וכותבת

ההבדל בין עבודה קשה לתוצאות הוא תכנית טובה! 

ההשקעה שלך בבנית תכנית לשיווק מוצר או שירות בעסק שלך,
באופן שמותאם אישית לחוזקות ולאתגרים שלך היא
1250+מע"מ -
אפשר גם ב 4 תשלומים בני 366 ש"ח

להרשמה לשירות בעמוד תשלום מאובטח, מלאו פרטים כאן:
שם מלא
כתובת אימייל
טלפון

.

אז מה עליך לעשות עכשיו?

1. נרשמים לתהליך בטופס ואחריו בקישור המאובטח

2. ממלאים לעומק את השאלון שמופיע בדף הבא.

יש לפנות כשעתיים למילוי השאלון (אמרנו לך שזה לרציניים בלבד)

3. מלווה עסקית מצוות המרכז פוגשת אותך לשיחת וידאו שבה היא מנתחת איתך את הנתונים ויוצרת איתך תכנית פעולה מפורטת שאפשר ליישם בעסק באופן מיידי.

אנחנו מזמינים אותך לגלות

איך להביא לקוחות בצורה עקבית וצפויה שמותאמת לך ולערכים שלך.

קצת על המרכז לשיווק אכפתי®

מתמקדים בתוצאות - שומרים על הערכים 

1,120

שעות ייעוץ עסקי בשנה האחרונה

864

דקות של תוכן הדרכה במאגרי המידע של המרכז עבור בעלי עסקים

3,334

אינטראקציות במסגרת קהילת המרכז לשיווק אכפתי

המרכז לשיווק אכפתי®

הגוף המוביל בארץ לייעוץ עסקי בגישת השיווק האכפתי שפותחה על ידי אריאל אורבוך, מעניק ליווי עסקי לבעלי עסקים בארץ ובעולם בגישה מרעננת שמותאמת במיוחד למטפלים, מאמנים, יועצים ומדריכים.

המרכז, בניהולה של דקל שגיא, יצר לראשונה בישראל ייעוץ עסקי אישי באחריות מעשית בכדי לאפשר לכל בעל עסק לבדוק את התאמתו לשיטה ולליווי.

במסגרת המרכז, בנוסף לליווי הצמוד מיועץ עסקי מנוסה, בעל העסק מקבל מענה ממלווה טכני בכדי לאפשר התמודדות עם אתגרים טכנולוגיים, בעל העסק מצורף לקהילת המרכז המונה את שאר בעלי העסקים המקבלים ליווי וגישה למאגר עצום של הדרכות וקורסים דיגטליים בנושאים עסקיים רבים.

מה קורה אחרת בשיווק אכפתי?

בשיווק האכפתי אנחנו מעניקים "ידע תהליכי"

אנחנו מלמדים גם טקטיקות אבל גם: חשיבה עסקית חדשנית, קבלת החלטות,

תכנון והוצאה לפועל של מהלכים שיוווקיים, ו"הסתגלות"

(איך להוציא את המקסימום מדברים כשלא הכל עובד?)

אנחנו מחברים את הכל:

  1. איזה כלי שייך לאיזה מוצר?
  2. מתי כמה ולמה להשתמש בו?
  3. מה הדרך המיוחדת שמתאימה לך?

ביחד אנחנו יוצרים תמונה בהירה שמראה לך:

מה המסע שהמתעניין עובר, דרך איזה רכיבים בעסק שלך, עד שהוא הופך ללקוח.

ידע תהליכי מאפשר סדר, בהירות, התנהלות נושמת ואפקטיבית

ותוצאות בהלימה עם המאמץ!

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.